Ida Henriksson

That's life

Publicerad 2010-03-17 17:52:13 i Allmänt,

Blir ingen va.gympa idag(igen). Så är det.
Nyss ringde Jehovas på dörren, och tänkte hjälp..
stäng fort ,blunda och bli döv. haha nej då.
Men de är så påträngande att det inte är sant.
De skulle kunna värva en medlem bara att se på dem.

Jag älskar födelsedagar, julaftnar och hela rubbet för mycket
att överge dem. Och Jag tror inte att man lever bättre för att ge sig med
i den tron heller. Absolut inte!
Så nej tack, jag vill icke, aldrig, never-ever, över min döda kropp ge mig med i något sånt.

Jag måste säga tur att jag gick soppas tidigt idag som jag gjorde. För nu är det mulet och grått.
Och man blir genast aningen depp över detta jäkla väder. Fastän det varit fint i flera dagar,
så kklagar jag gärna över den gråa världen just nu.
Hade det varit sol än hade jag nog kastat mig ut på en kvällsrunda också.
Men om det nu kanske blir någon sol glimt imorn så blir det promenix igen.
Hejja Ida, Hejja Ida.

Från det ena till det andra... Fastän förkyldningen nästan är över, så snorar jag som tusan.
Men vad jag undrar, Hur i helsike kan en människa producera så förbannat mycke snor?
Haha, lite snuskigt att skriva men det är så. Har ni aldrig ställt er den frågan?
Jag har gjort det många gånger men glömmer lika fort som jag blir av med det.

Ska nog ta och blaska av fröken ikväll. Svårare när man är själv, men måste man så måste man.
Nu ska jag måla lite innan Fannys bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela