Ida Henriksson

Snöslask = Deprimerande!

Publicerad 2010-03-23 19:52:57 i Allmänt,

Ja deppväder. Man vill liksom inte göra någonting.
Men det ska väl vara så här förmodar jag innan våren riktigt tar
sin början. Nästan som om man velar mellan vinter eller vår.
Jag och Fanny hade ingen lust för en hemma dag så vi fort ner till systeryster.
Hon bjöd på lax och potatis. Mumma. Gott gott.
Tog en sväng i det gråavädret.
Sen blev det kaffe och mys med Fanny. 
Tack systeryster för en bra dag!
Hon somnade som en stock när vi kom hem och fått i henne en flaska välling.
Såklart han jag byta till pyjamas också :D Jag som menat att bada henne.
Men så är det ibland. Men visst är det härligt och man känner sig så stolt
när hon somnar bums.
Imorn blir det nog en promenad i kvällningen med fröken Linda.
Ska bli kul att träffa henne och snacka lite.

Snart ska jag nog se på soso chanel som syrran lånat mig.
Sen är det Cougar Town, weehoou. Så bra program!!!
Hej så länge!!!

Kommentarer

Postat av: Lill strumpa

Publicerad 2010-03-23 21:12:17

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela