Ida Henriksson

Snaaart kommer Linus hem <3

Publicerad 2010-03-25 13:47:50 i Allmänt,

Han är på väg och snart är han hemma.
Saknar honom så mycket, mitt hjärtegull.

I förra inlägget skrev jag att Fannys farmor upptäckt en tand.
Så det första jag gjorde när hon vakna idag var att kika efter.
Det var inte bara en utan två. Stora tösen.
Små, små gaddar är på väg upp.

Fanny fick gröt och blåbär förut. Och jag kan säga att så kletigt som
det har blivit idag har det inte varit förut.
Ja först de vanliga kletet runt mun och i hennes händer.
Sen tappar jag skeden i golvet med gröt och blåbär på.
Sen när jag matar Fanny så nyser hon. Tur att hon hade hunnit svälja en hel del.
Sen Hostar hon.. Herregud jag borde ha skuddsmundering när jag matar henne.
haha. Men man kan inte bli arg man kan bara skratta.
Så det har varit grötkrig i köket och jag som städa igår. Hm
That's life with a baby. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela