Ida Henriksson

Påskpyssel

Publicerad 2010-03-21 22:00:35 i Allmänt,

Har påskpyntat lite idag. Men innan dess så var vi och firade mamma
som fyller 49 år ,imorgon. <3 Grattis i förskott älskade mamma.
Blev mat och blåbärspaj. Muumms.
Fanny var nöjd och glad hela dagen.
Nu när jag tänker efter så med hennes humör, kan jag inte säga att
hon ledsen särskillt ofta. Nästan aldrig faktiskt.. peppar peppar...
Denna vecka här helt oplanerad, förutom på fredag då det blir en kortvisit i karlstad.
Linus ska göra ett jobb och då passar jag på att leta vårkläder åt Fanny.

Särskillt glad över vädret har väl ingen varit idag. Vräääkt ner snö.
Hemskt måste jag säga, och inte alls uppiggande.
Jag är så trött på snö så jag vill spy.
Våren får gärna komma imorn och sommaren redan på tisdag.
Då vore allting mycket bättre.

Har inte så mycket mer att tillägga idag.
Kram, Hej & Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela