Ida Henriksson

On a monday, I was arrested.

Publicerad 2010-03-08 11:46:29 i Allmänt,

Nu är jag här igen. Igår struntade jag i bloggen. Det blev bara vila och mys
med mina älsklingar igår. Sen hade jag absolut ingen lust att skriva.
Men i lördags var jag på kalas där jag också drack för första gången på
över 1 år.
Och jävlar vad roligt jag hade. Det var värt varenda krona.
Halv 4 blev jag hämtad av Linda och vi drog till Emma i Lysvik.
Sen drog vi allihop vidare till Josse i sunne, där vi väntade in resten av skaran.
Vid 7 tiden var det dags för mat på pp, och såklart bowling.
Var så himla kul. Men sen drog endel till selma, jag och maria hängde på men
fy så dött. Vi vända och gick tillbaka i stortsett direkt.
Och jag fick se drängarna ialla fall. Och det var mycket folk och ös.

Jag var nöjd med min kväll, och jag trodde inte att jag skulle stanna så länge som jag gjorde.
Var hemma tre på natten, glad och trött, och lagom lullig.
Var inte bakis igår, bara trött och lite ont i kroppen(träningsvärk) haha.

Idag blir det lugna puckar, har fått lite hosta jag med. Så nu hostar jag och Fanny ikapp.
Och ska nu göra en flaska åt fröken.

Aaa just det måste nämna, Linus och jag hyrde film igår.
Det blev Up och Orphan. Första var sådär. Jag hade nog lite förstora förväntingar.
Men den andra var jätte bra. Kuslig och hemsk. Men sevärd!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela