Ida Henriksson

Ibland undrar man..

Publicerad 2010-03-25 20:17:16 i Allmänt,

Jag och syrran disskuterad här om dan om kläder och torsby.
Om hur det är att om någon står ut i från mängden så tittas det snett.
Och då menar jag inte någon särskilld stil utan det kan vara en färggladklänning
eller ett par högklackade skor.
Ja här i torsby kan det vara svårt att komma i det en vanligt dag.
För det verkar som om man ska till vardags vara klädd i jeans linne och en tröja.
Alla ska se lika ut. Så jävla dystert. Jag fick hem en klänning från Forever 21
som jag äälskar.. Den är konr blå med medelstora vita prickar på.
Och det är något som ögon faller på direkt. Det syns.
Det är pinsamt med de som inte törs klä sig som de vill.
Varför är folk så rädd över vad andra ska tycka?
Inte jag. Gillar jag något så köper jag det och bär det.
Klart jag också bär jeans och linne men inte för att ala andra gör det.
Utan för att jag vill!

Mer färg åt folket. Och för guds skull var den du är.
Och klä dig i va fan du vill.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela