Ida Henriksson

Fin-fin dag

Publicerad 2010-03-11 20:11:30 i Allmänt,

Dagen idag har varit helt okej. Solen sken lite försiktigt.
Jag har röjjt lite i köket idag. Tar resten imorn. Det är svårt
att hinna med att städa allt när man har en liten en.
Men men thats life. Man vill ju klara det själv också.
Och man behöver inte stressa. Jag ska inte stressa. Nej fy,
har stressat mig till max när jag jobbade. Nu är jag mammaledig.
Visst det är ingen ledighet i sig men man kan göra det man vill göra.
Vill ja inte träffa någon så gör jag inte det, eller tvärtom.
Så jag mår faktiskt riktigt bra, jag ser bara till att det bara ska vara bra!
Så, så är det.
Jag och Fanny tog en låååång promenad idag. Eller ja längre än vad vi brukar.
Vi gick ialla fall ner till morsan, sen var jag där i 20 minuter och så gick vi hem.
Det började det bli matdags så vi traskade hem tillbaka.
Ibland önskar jag att det var nedförbacke hem och uppförsbacke till torsby.
Känns ju lättare att bita i det sura äpplet först än sen när man börjar bli trött.
Men iof så pressar man sig mer om man tar det på slutet.
Det gick lättare än vad jag trott. Hm jag som inte gått så mycket det senaste.

Imorn kommer Linus, jag önskar att det vore som vanligt. Så att han kommit idag i stället.
Det blir en kortare helg än vanligt också. Sen åker han igen.
Men vi får njuta de dagarna vi får vara tillsammans. :)
Skönt när älsklingen kommer imorn ialla fall.

Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan och bara slappa!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela