Ida Henriksson

Det värdefullaste.

Publicerad 2010-03-27 22:28:17 i Allmänt,

Igår blev  det som sagt en sväng till karlstad.
Och det tröttade ut oss alla rejält.
Eftersom det inte direkt blev en liten sväng utan vi var hemma
vid halv nio tiden. Lite shopping blev det.
Det mesta är till Fanny, både kläder och haklappar, och säkerhetsanordningar.
Som det inte står på att få sätta upp.
Men det bästa av allt som var till Fanny är en skinnjacka i Mc-modell.
Men eftersom det inte fanns mindre storlekar än 86 så fick det bli för
näst kommande år. En vår och sommar jacka. Såååå himla tuff hon kommer bli.
Hon kommer bli vår tuffa tjej.
Sen köpte jag mig en tunika och underkläder och annat.
Men det blev också en del inhandlat från Lagerhaus.
Jag bara älskar affären och kommer aldrig tomhänt ut där ifrån.

Idag blev det en tur till Bruket för mat. Mamma ville att vi skulle komma
och äta och så hon fick träffa Fanny innan de far utomlands.
Imorn ska vi hämta Speedo, som vi ska ta hand om undertiden de är borta.
Men nu ikväll har det varit lungt. Vi är fortfarande rätt slitna från igår.
Särskillt Fanny. Men jag måste säga att hon är världens snällaste.
Särskillt som orkar med en heldag i Karlstad.
Världens bästa, finaste vackrast snällaste barn som finns!!!!!!!!<3
Om jag kommer ihåg och orkar ska jag lägga upp bilder på skinnjackan.
Och kanske annat hon fått.
Hon är värd vartenda öre man spenderar på henne.
Kan man ens låta bli att skämma bort henne med saker och kläder?
Det vore konstigt om man inte gjorde det!!!!!

Barn är ju det värdefullaste man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela