Ida Henriksson

Cool lugn dag!

Publicerad 2010-03-22 19:47:34 i Allmänt,

Har inte blivit så mycket idag faktiskt.
Känns också som om jag skriver det rätt ofta but it's true.
Britt-Inger, Fannys farmor har varit och hälsat på.
Trevligt. Fanny var så glad så glad. Men efter en rejäl portion gröt
med blåbärspure så blev hon seg som sirap.
Hon somnade direkt efter Britt-Inger farit. 

Sen vakna hon och var inte alls på humör.
Gnöl gnöl och lite tårar. Lite välling stillade henne lite.
Och hoppgungan var inge roolig, vilket var första gången.
Sen drog hon igång igen och gnöla och sura.
Jag gav inte upp. Vi låg och myste i stora sängen och lyssna
på speldosekaninen, nu i roo slummra in ca 20 gånger.
Tämligen less på låten. Sen la jag henne i spjälsängen och
gjorde en vällingflaska till. Direkt de första vällingdropparna nåde
magsäcken så slumra hon in och åt inte på långa vägar upp.
Men hon sover ialla fall. PEPPAR PEPPAR.

Snart är det Arn. Och hoppas fröken tänker fortsätta sin skönhetssömn
för det vill jag verkligen se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela