Ida Henriksson

åh vad jag längtar..

Publicerad 2010-03-10 12:53:13 i Allmänt,

..efter våren och sommaren.
Solen lyser så fint.
Hoppas det håller i sig, och smälter bort den
eländiga snön.

Det bästa jag vet är när alla vårensblommor
kikar upp för första gången och videkissarna börjar
ploppa. Men allra bäst är nog när våren verkligen tagit sin början.
Och det längre inte finns någon risk för snö.
Då träden är ljus gröna och fåglarna har kommit åter.
Och gräsmattan är övervägande grön.
Det är livet de!!!

Märker att fler och fler träder fram ur skuggan och erkänner
sina besök här. Himla roligt. 2 som jag inte ens kunnat ana.
Jätte kul.

Jag har inget särskillt att skriva. Känns som om hjärna tjocknat igen
av förkyldingen. Och jag vill ingenting. Eller ja, klart jag vill. Men orkar inte
kommer förns sent på fredag denna gång. Trist som bara den!

Fanny vill att jag leker med henne nu, bäst att lyda order!

Linus åkte tidigt imorse upp till Borlänge och Ludvika. Tungt att veta att han inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela