Ida Henriksson

Aaa en riktigt utmaning

Publicerad 2010-03-15 18:37:12 i Allmänt,

Här om dagen hörde en "gammal" dagis fröken av sig till mig.
Hon ville att jag skulle måla en bild till henne.
På hennes far, bror och brorson. Jag funderade ett tag och svarade jag.
Himla roligt. Mitt första riktiga "uppdrag". Jag hoppas innerligt att hon ska bli nöjd.
Jag är ju så himla petig också. Särskillt när det är någon man känner som ska ha dem,
och porträttt på någon känd. Man måste få in dragen osv. kan vara hemskt svårt.
Men det kan vara bra för mig att träna. Jag som inte heller målar så mycket män.
Egentligen nästan aldrig..

Fram med penslar och färg!!!!

Kommentarer

Postat av: Eva E

Publicerad 2010-03-15 22:11:00

TACK SNÄLLA DU att du vill prova. Ta den tid du behöver du behöver inte stressa. Du har ju lilla pigan att ta hand om också.

Kram

Eva.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela