Ida Henriksson

Vår sommarresa.

Publicerad 2010-06-09 14:32:58 i Allmänt,

Dte bär av till Gotland denna sommar också.
Vi bokade resa igårkväll och boende.
Lite väl sent ute men jag lyckades få fram ett litet hus som
var tilluthyrning den veckan.
Jävligt svårt att få hus v 29 i och med att det är högsäsong och
folkrace vecka och sthlms vecka.

Gick bra ändå. Det är väl tiderna med färja som inte är helt som vi vill.
Men jag tror att det blir bra ändå. Inget stress alls med bilåkningen ner och hem.
Hoppas bara att Fanny finner sig i den långa resan, men det tror jag.
Ska fixa en resesäng till Fanny också.
Blir dubbelt så mycket packning iår som året innan , tror jag. haha

Kommentarer

Postat av: Angelica - gravid v.35

Publicerad 2010-06-11 15:55:40

åhh tack för tipset! ska absolut kolla upp de :) kan juh vara skönt att undvika bröstböld/mjölkstockning ;) allt bra med er ? :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela