Ida Henriksson

Usch och fy på mig

Publicerad 2010-06-15 23:34:55 i Allmänt,

Jag har ju inte skrivit här på typ en vecka.
Men samtidigt har jag väl inte gjort så mycket att dokumentera heller.
Eller ja, jag har visserligen målat massor. Men se också umågtts med
Linus och Fanny.

Ska väl lägga ut några bilder här snart. Ligger några på datorn, men
har inte fått tummen ur arslet att göra något åt dem sen.

Imorn kommer en gammal kompis och hälsar på. Ska bli kul att ses, med tanke
på att det var väldigt längesen sist.

Fanny är förkyld, och det är dryg framförallt för Fanny, men också för oss.
Hon vaknar på nätterna och är dyngtätt, vilket är hemskt för henne.
Usch nu vill jag inte har mer baskilusker här hemma. Vi var nock förkylda(mm)
i vintras.

Nej nu får det banne mig bli sängen och det med basta!
Jag segar mig alldeles förlänge på kvällarna. Nog med det.

Tills vi hörs igen.. Ha de!

Kommentarer

Postat av: Angelica - gravid v.36

Publicerad 2010-06-16 12:09:15

Tack de känns tryggt att veta ^^,

oj är hon redan så gammal ? tänk va tiden går fort, tyckte att de inte alls va länge sen ni fick henne :P Taack va gulligt av dig ! jag är lite småkär i kulan så den kommer saknas när den försvinner sen hehe.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela