Ida Henriksson

Stormsteg

Publicerad 2010-06-30 13:49:18 i Allmänt,

Helgen är snart här, och det är redan "Höljeshelgen".
Och snart far vi till Gotland.
Dagarna går så fort.

Igår tog jag och Fanny bilen till Emma i Lysvik, vi hämtade även upp
Linda och Natalie. En tjej dag. Med massor av prat och besök på Mormors
glasscafe.
Så mysigt. Dock kom det hiskeliga åskskurar, både till cafet och hem.
Kvavt var det också. Så man var en anning klibbig.

På kvällen kom Linus hem. Skönt. Då sov iv allihop lite lugnare.
När familjen är hel är det som bäst.

Idag blir det lugna puckar. Jag ska ner och hämta mitt körkort på posten
så fort Fanny vaknar.
Skönt att det där är ur världen sen.
Har också fått hem ett paket med fina kläder åt fröken.
De är från "Linus o Lotta". Endel är i stl 80 och endel i stl74.
Har ju ingenting i torlek 80 åt henne. Hon drar så förbaskad på längden.
Så mycket blir förkort fort. Känns lite tryggt att ha något i större storlek hemma.
Fina var de också. Kan lägga upp bilder ikväll.

Ska fixa i ordning mig nu. Så vi kan fara sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela