Ida Henriksson

Sinnessjukt!!!!!

Publicerad 2010-06-16 16:20:30 i Allmänt,

Jag blir bara så äcklad som det bara går.
Såg nyss på Tyra Banks show, och det handlade om olika bantningsmetoder.
Extrema bantningsmetoder.

Ett av dem var det värsta jag någonsin hört alltså.
Folk sväljer bandmask. Sånna som kan bli meter långa.
Och detta för att man då går ner i vikt.

Jag blev helt mållös. Och illamående. Jag är inte den känsligaste personen
för äckliga saker. Det här tog priset.
Vem är så inne helvete dum att utsätta sig för något sånt.
och dessutom så kan den vara där inne i flera år utan att den kommer ut av sig själv.
Och då kan det ha blivit små larver av den långa saten, som bokstavligt talat kan komma
krypnas ned efetr benen.
Eller så Skiter du ut den långa jävla äckel masken.

Gud jag tror jag svimmar. Du kan få detta äcklet i magen av rå mat,
ej genomstekt kött, eller rå fisk(sushi).
Never ever in my life kommer jag äta rå fisk, eller liknande.
Mina köttbitar ska vara som kolbitar i fortsättningen!!!!

Tänk att folk betalar dyrt för att gå ner i vikt, för att du ska svälja
en bandmask, eller ägg eller vad det var..

Huuuuu, nej nu lämnar jag detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela