Ida Henriksson

Han som får mitt hjärta att slå dubbla slag

Publicerad 2010-06-03 12:04:59 i Allmänt,


Han är en mycket godhjärtad person som pysslar och tar hand om mig
och vår dotter varje dag. Han får mig le hela tiden, även fast han inte är hemma.
Han lagar godmat. Hans kramar och pussar värmer mig från topp till tå.
När jag kommer hem är han alltid glad att se mig. Och jag är alltid glad när
han kommer hem. Han är en underbar pappa till vår fina dotter.
Han vet vad jag behöver för att må bättre.
Han älskar att göra mig fruktansvärt nyfiken.
Blir jag arg är han alltid lugn. Behöver jag tröst finns alltid hans famn.
Är jag glad då är vi glada ihop. Vi skrattar åt samma saker.
Han är som ingen annan jag träffat förut, eller kommer att träffa. Han är det
bästa jag vet. Han är min kille. Han är min sambo. Han är min Linus <3

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2010-06-05 13:13:24

Ja, han är bra han, min bror. =) Och det är du med! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela