Ida Henriksson

Gode gud..

Publicerad 2010-06-30 15:26:25 i Allmänt,

..
Har precis fått nya Ellos katalogen. Och kikade på barnkläder.
Va fan va sur jag blir. Allt är i stortsett med Hello Kitty på.
Okej hade det varit om det var något enstaka plagg.
Men allt?!
H&M har något hemskt mycket med Hello Kitty på, och nu Ellos.
Ska man inte kunna köpa tjejkläder utan Hello Kitty?
Fanny har 1 klänning med H.K på.
Men hela garderoben, never ever.

Skulle vilja ha ett bar tights till henne, sökte även på internet.
Men allt är med tryck och väldigt ofta Hello Kitty.

Köpte tights åt henne på Lindex för några månader sen, utan
tryck osv. Men de finns ju inte längre. Inte så konstigt heller.
Det är så svårt att få tag i kläder som enbart är enfärgade osv.
Lindex har mycket bra måste jag säga. Och även mycket unisex.

Jag handlar mycket på "killavdelningen" till Fanny. Får att få lite grönt och blått
i hennes garderob. Som jag skrev i tidigare inlägg.
Så fick jag hem paket från Linus o Lotta. Jag har bland de kläder beställt
en blå tshirt med en bli på. Jag älskar den, jätte fin,.
Driter blod i att det är för killar.
Hon har och haft flera typiska killkläder. Varför ska man just kläs efter kön?

Klart jag tycker om att klä henne i typiska tjejkläder. Men det får inte bli för mycket.
Det är kul att klä henne i klänning. Hon blir så fin då. Men varför ska den just ha "tjejfärg"?

Samma för killar, varför finns det inte mer rosa tshirts med bilar på?
Eller grönabyxor emd blommor på till gossarna?

Och mer unisex? Mer en färgade kläder så kan man mixa liksom.
Basickläder till barn, mer av sånt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela