Ida Henriksson

Bröllop och konfirmation

Publicerad 2010-06-20 20:43:26 i Allmänt,

Igår tittade faktiskt jag och Linus på kronprinsess bröllopet.
Och det var mycket bättre än vad jag tänkt mig.
Det var så fint, och Viktoria strålade hon var så lycklig.
Så en annan blev så glad av att se det.
Helt klart värt att se på!!!!

Idag har vi varit och Gratulerat Johanna på konfirmationsdagen.
Tänk att hon blivit så stor.
Hon var så fin i sin vita kåpa. God mat och tårta fick vi också.
Fanny fick också smaka lite tårta.
Hon förresten var helt underbart go hela dagen. Hon tyckte det var roligt i kyrkan,
när alla klappa och sjöng.
Stolt mamma nu, kan jag lugnt säga!!

Imorn är det åter till vardagen. Hoppas att veckan går fort och det är soligt.
Det är bättre med helg när Linus är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela