Ida Henriksson

5-6 Juni

Publicerad 2010-06-06 23:45:30 i Allmänt,

Gud vilken kväll och natt det har varit.
Alltså då syftar jag på gårdagen.
Full ös, hela dagen, kvällen och natten.

Lördagen började med att Linus körde bubblis till Granevik.
Den skulle vara med där på själva utställningen.
Sen for vi dit allihop, jag, Linus och Fanny.
Det var strålande väder och mycket folk.
Fanny var nöjd och glad. Jag njöt av vädret, stämmingen och
de fina bilarna.

Efter några timmar for vi hem, Fanny fick inte ro att sova i vagnen.
Och behövde en tupplur innan vi skulle lämna henne hos farmor.
Jag och Linus fick i oss mat och lite vila vi med.
Klockan blev 15 och vi tog en promenad till Graneviksparken för att hämta
bubblan. Väl hemma tillbaka får jag se att nån Jävel har ryckt upp alla
mina blommor jag planterat i krukor på framsidan.
Det hade hänt i morse också. Någon som noppat dem och fått upp en planta.
Men jag brydde mig inte så mycekt då. Men nu på mindre än 30 minuter
så har någon gjort så.
Jag är inte direkt arg för att blommorna tagit stryk, utan att någon har varit fräck och
gått in på vår tomt och gjort så.
Jag vet att det är 2 skit ungar i området här som terroriserar alla, på olika sätt och vis.
Har barna inga vettiga föräldrar eller? Va är det som felar när de är tvugna att förstöra.
Särskillt när man aldrig gjort något mot dem.

Jag blev bara så trött. För jag var så nöjd med mitt pynt på framsidan. Men det var bara att flytta bort det.
Typiskt. De skulle behöva ett kokt stryk. Jävla terrorister.

Men jag lugna ner mig och började packa färdigt alla Fannys saker.
Och vi körde mot utterbyn. Lämna Fanny(med lite tungt hjärta) och
åkte hem.

Sen blev det dusch och sista fix innan folk börja komma.
Vi slog i hop bord och började ha trevligt direkt. Grillen tändes,
öl knäpptes, vin pimplades osv.
Stämningen var på topp.
God mat och gôr roligt folk.

Närmare 23 lyfte vi våra berusade kroppar och traska mot parken.
Lite segt och många stopp men vi kom fram.
Där blev det lite mer öl, lite dans och breda leenden.
Jag har inte haft så kul på länge som den här kvällen och natten.

Vi åkte från Granevik runt halv fyra.
Somnade tungt, Lullig och Lycklig.


Idag har vi röjt lite här hemma, sen hämtat får lilla tös.
Som också var slut efter ett dygn hos Farmor. Men allt har gått jätte bra.
Och det är jag väldigt glad över.
Hon somna tidigt ikväll. vi har degat oss och sett film.

Långt inlägg.. Och nu blir det sängen. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela