Ida Henriksson

Tisdag 6 Juli 2010

Publicerad 2010-07-07 00:36:30 i Allmänt,

Idag blev vi hemma jag och Fanny. Hade i tankarna om det skulle bli
sol så skulle vi åkt till utterby och badat. Men det var molningt men varmt hela dagen.
Och Jag kände både allergin och förkyldning på morronen. Då blev jag inte alls lockad.
Särskillt inte att reta allergin värre heller.
Trött har jag också varit. När Linus var hemma på lunchen tog jag en powernap i hans famn.
Himla mysigt, och nödvändigt.

När Linus kom hem var jag igång med lite bak. Mer om det imorn ;)
Och sen blev det handling, och en sväng till kontorsspeciallisten..
Var tvungen att ha akvarellpapper. Köpte ett a4 och ett a5. Mycket mindre än vad
jag annars målar på. Men lite kul också.

Sne åkte vi en sväng till Utterbyn och hälsa på Sophia.
Fanny var nöjd men trött. Allmost bedtime. Men hon lekte med Sophia en stund.
Hon somna i bilen, Fanny, och sov hela vägen hem och in på skötbordet.
Stackars henne, blev ledsen för att jag väckte henne. Men så är det.
Blöjbyte och pyjamas är ett måste.

Ordnat med presenten till sophia som fyler åtr på torsdag men firas imorn.
Och sen har målat ikväll också.
Strax sängen!

My day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela