Ida Henriksson

Och så var det helg igen..

Publicerad 2010-07-10 01:20:33 i Allmänt,

.. Fredag, och countryfestivalen härjar denna helg emd start idag.
Jag ska inte dit. Men hade visserligen varit kul att se Starboys.
Idag har vi inte gjort så mycket. Linus har ialla fall varit med "jobbet"
och ätit mat på kvällen. Kom hem rund om fötterna. Men det är okej!

Jag har målat hela kvällen, som vanligt. Jag och siss funderar på utställning.
Var, när och hur får vi se!

Annars i helgen? Ja blir det sol, blir det bad. Blir det regn, blir vi hemma.
På söndag ska ialla fall jag och Josse på Eclipse..
Ska bli roligt och mysigt. Var ett tag sen jag var på bio så..

Men nu borde jag lägga mig. Har egentligen ingenting mer att skriva heller.
Natti*

Kommentarer

Postat av: D A H L É N

Publicerad 2010-07-13 23:42:47

Shit, bor du i Torsby? Visste inte att de fanns så begåvade människor där. :) själv en Sunnebo som snart blir Torsbybo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela