Ida Henriksson

Gotland, äntligen här!!

Publicerad 2010-07-19 01:09:57 i Allmänt,

Efter en lång sag är vi äntligen framme. Och vi är slitna men nöjda över
att dagen gått smidigt och bra. VI fann boendet utan problem och är också nöjda över det.
En liten stuga på några kvadratmeter. 2 rum och kök. Dusch och toalett i en separat byggnad.
Med en liten altan gång i mellan. Nice.
Bilder kommer så småningom.

Vi började resan ca halv nio. Hämta upp släp och läman bubblan i Bjälverud.
Det gick fort ända till Örebro. Fanny som mesta delen.
Stannade och fick mat i oss,osv.
Fanny blev lite knusslig och kinkik närmare Nynäshamns kommun, men somnade
till slut och sov hela vägen fram till hamnen och färjan.
Innan vi fick åka igenom spärrarna, så hade en ilsken lite humla letat sig in i bilen och
landat på min tunika. Inget ont anat känner jag det bränner till både en och två gånger.
Tror att det är nån lapp som sticks. Flyger ur bilen med Fanny i armarna och Linus får se humlan.
Den hade då redan hunnit bränna mig på ett finger och flera gånger på höften. Dramatiskt haha.
Nu är det svullet och varmt. Men okej.

Fanny charmade killbebis innan vi åkte ombord på färjan. Hon är söt.
På färjan hamna vi på familjeavdelningen, och Fanny var mer än nöjd över alla
små barn och bebisar runt henne. Charmade en finsk-mamma. Busade med en kille på
ca 3år.
Somnade sen utmattad och varm.
Efetr ca 3 timmar var vi i land och vi trog mot Slite.
Nu är vi här och nu orkar jag inte heller skriva mer. Berättar mer i morn kväll.
Trött som satan.

*Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela