Ida Henriksson

Glad

Publicerad 2010-07-09 13:57:16 i Allmänt,

När man målat av någon, och denna någon blir glad.
Det är då man blir stolt över sig själv. För då har man lyckats.

Jag målar inte än porträtt på beställning. För jag övar.
Jag är inte bra på det än och jag vill helst välja mina foton själv som
ska målas av. Mest målar jag random folk jag hittar lite var stans.
Tittar mycket på foton på devianart. Där finns det himla mycket fina porträtt,
som också då är roliga och lätta att måla av.

Jag är hemskt sugen på att ordna en utställning nån gång framöver.
Men det finns inte så många valbara ställen här i torsby, tyvärr.
Ska fundera och forska i saken.
Kanske är det någon mer som är sugen att delta?

Nu ska jag måla lite medans Fanny tar tupplur.
Linus har varit på jobb i k-stad, men är på väg hem nu.
Nej fram med block och pensel!!!

Kommentarer

Postat av: Lill strumpa

Publicerad 2010-07-09 17:12:53

Du vet att vi kan ha tillsammans :) :D Jag är sugen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela