Ida Henriksson

Fan ta Allergi

Publicerad 2010-07-06 12:42:24 i Allmänt,

Nej fy, igår kväll drog det i gång och klia i ögonen.
Och jag snorade och var tätt, snorade och var tätt.
Peppra med nässpray i näsan.
Baah. En dusch hjälpte ialla fall lite.

Imorse hade jag sånt dära torkat kladd i öronfransarna.
Blä, usch och fy. Och jag är inte pigg idag.
kanske för att solen inte skiner?
Kanske...

Men det blir hemma dag idag, ögona kliar.
Och jag ska inte utsätta mitt stackarshuvud för mer grääääs...
..inte idag ialla fall.

Tycker Linus skulle ha semster nu också. För jag vill ha han hemma.
Idag är jag Linus sjuk, och behöver en kram. Tur nog är att han kommer hem och
äter om 20 minuter. Ska jag koka pasta??(bäst att smsa)

Beslutsångest har jag också. Jag vet inte om jag ska köpa en mobil?
För min dog igår.
Vad ska man köpa och har jag kosing så det räcker?
Ååååh detta är inte bra för vare sig ekonomin eller psyket. hahaha

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpa!

Publicerad 2010-07-06 17:17:19

Jag vet en jättefin som du kan köpa :D

Postat av: Angelica - gravid v.39

Publicerad 2010-07-06 19:22:02

Ja jag har juh de, hoppas att de verkligen är på gång snart .. De börjar göra riktigt ont i bäckenet nu..

Nja de lugnar sig lite, men de är inte mycke alls faktiskt..

Jaa de är riktigt spännande :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela