Ida Henriksson

Dunder och brak

Publicerad 2010-07-13 23:29:18 i Allmänt,

Jisses vilket åskväder det har varit inatt.
Jag och Linus kunde inte slita oss från det. Och stod hela 40min
och tittade på skådespelet. Inte en minut var det tyst och stilla.
Jag har aldrig skådat maken till något så häftigt. Fick även se några förgrenade blixtar.
Det slog ut Kilåsen 2 gånger.

Det mullrade och spöregna på morgonen också. Men inte i närheten av nattens
storm. Vi packade in oss i bilen och åkte med Fanny till hennes mormor.
Hon fick vara där hela dagen och en bit ut på kvällen. Jag och Linus skulle till
Karlstad och shoppa.
Blev en hel del. Fixat lite saker som ska med till Gotland. Himla mysig dag,
bara jag och Linus. Dock var det något okristligt varmt och kvavt. Så det var inte
det roligaste att prova kläder. Men vi härdade ut.
Det blev både Stan och Bergvik, Biltema och Ikea.

När vi kom hem var vi alla helt slut. Fanny somna direkt efter vällingen.
Hon har haft en toppen dag hos sin mormor. Och inge töl med någonting.
Hääärligt. Då kan hon lätt vara där igen. Hade ingen ångest av att lämna henne där.
Ja så nu är hela golvet täckt med saker som ska plockas i ordning.

Imorn blir det plock och städning. Kanske bad om vädret tillåter.
Men först hyffsa till här hemma.
Ska tvätta kläder också inför Gotland.
Torsdag, blir det typ samma. Fredag lite packning och på kvällen ska vi fria Josefins 20årsdag.
Lördag, enbart packning.
Och Söndag far vi!!!!!!!!! :)

Lite så där ser det ut de närmsta dagarna!!!

Kommentarer

Postat av: D A H L È N

Publicerad 2010-07-14 09:43:53

ska iväg idag och kolla på en lägenhet ovan på bosättnings affären (tror de heter de) :P men järnvägsgatan iaf ;)



tackar, tackar.. haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela