Ida Henriksson

Borta bra men hemma bäst.

Publicerad 2010-07-26 19:26:23 i Allmänt,

Vi är hemma. Och det är skönt att sova i sin egen säng..
Samt att slippa kolla badrummet efter spindlar innan användning!!! :)

Vi åkte Natt till söndag med färjan från Visby till Nynäshamn, 00.50.
Som jag var rädd för blåste det kuling på havet. Båten var försenad med 40 minuter till
Nynäshamn. Det gungande som hemskt att jag faktiskt blev riktigt rädd.

Jag har aldrig varit med om liknade båtfärd. Hela kupen knakade och brakade.
Men vi fick lite sömn ialla fall. Och kom i land helskinnade.
Tack gode gud för det.

Sen somna jag och Fanny på vägen hem. Linus har varit hemskt duktigt som körde hela vägen hem.
Vi var i Torsby vid 12 snåret. Och var trötta.
Det blev dusch, sen fick vi goood hemma lagad mat av mamma.
Efter maten följde vi med och hälsa på pappa på sjukhuset. Hade legat där i 2 nätter.
Åkte in med härtflimmer.
Idag har han fått komma hem <3.

Men det var kortdraget över hur vi haft det de senaste dygnet.
Nu ska jag och Linus göra i ordning Tacos.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela