Ida Henriksson

"Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"

Publicerad 2010-01-22 15:24:09 i Allmänt,

Igår var Fanny inte på sitt bästa humör på kvällen.
Vad som var fel är ett mysterium, hon var vansinning.
Men som tur var gick det över och hon var glad, men trött och somnade.
Jag undrar om hon är inne i en ny "period", lite mammig och grinig?
För hon var lite små tölig förut, men nu sover hon en stund.

Britt-Inger var här förut och fikade med mig, semla och kaffe.
Trevligt med sällskap och en prat stund.
Förhoppningsvis ska jag börja på vattengympa med henne.
Skulle vara kul och behövligt. Vi får se :)

På måndag blir Fanny 4 månader, jag fattar inte att det går så fort.
När de blir 4 månader får man börja med smakportioner.
Ska bli kul att pröva, hehe. En aning kladdigt förmodar jag!

Tänk att Fröken blir så stor!

Kommentarer

Postat av: Philippa - mamma till Therese

Publicerad 2010-01-22 22:37:46

tänk om man kunde fått med ett lexikon så man förstod vad de små vill ;)



Sv:trevligt att några vågar erkänna iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela