Ida Henriksson

Orolig natt!

Publicerad 2010-01-10 19:11:17 i Allmänt,

Inatt sov Fröken inge vidare. Hon vaknade redan klockan två och ville ha mat.
Och då hade hon bara sovit i tre fyra timmar.
Sen vaknade hon till och från ända tills klockan var 4 och nån gång då somnade hon.
Sen när klockan slog 6 var det mat igen, då gav jag själv upp för jag var pigg.
Bäddade ner Fanny intill Linus efter matningen och satte mig i soffan och läste.
När klockan blev 8 var jag dö och nästan däckade.
Linus och Fanny vaknade vid 10 tiden och Linus föste in mig i sängen för
att jag skulle få sova några timmar till.

Varför hon var så inatt har jag ingen aning om. För hon var aldrig riktigt vaken
heller, hon kom helt enkelt inte till ro.
Men hela dagen har hon varit toppen glad.
Hoppas det går bättre inatt. Annars får hon ligga brevid mig direkt.

Mamma, Pappa och syster yster var här en sväng också.
Fanny var strålande glad över alla uppmärksamhet.
Och jag var också nöjd för mamma färgade mitt hår. :D
Häärligt, det behövdes verkligen.

Halsen har jag ont i än, bara det inte blir feber eller annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela