Ida Henriksson

Nytt år nya äventyr

Publicerad 2010-01-02 18:23:36 i Allmänt,

Ja så här i början av året har det inte hänt mycket.
Men med en liten flicka på 3 månader som kommer att växa i
rasande fart detta år kommer att få 2010 att bli händelserikt.

Imorse tyckte hon att vi skulle gå upp 7, men jag och Linus
tyckte inte det. Men 8 sa hon promt i från och jag fick ta med henne upp.
På med ny blöja och nya kläder och sen blev det frukost för både mig och Fanny.
Efter en stund så blev hon enormt seg, Hon fick sitta i knät och läsa med mig.
Så helt plötsligt klockan 9 somanr hon. Puh. Jag somna i soffan.
Men det blev ingen längre tupplur hon ville upp och jollra.
Så vi myste i soffan och titta på mitt i naturen. Sen börja hon snacka alltså.
Och hon höl på i säkert en timme. Jisses, man kunde bara fnittra och titta på henne.

Mer har vi inte gjort idag. Jollrat bara.
Mamma hde varit till ikea idag och då köpte hon med en badkarsmatta
i form av en krokodil. Fiiin. För nu ska vi bära in badkaret tillbaka.
Blir nog enklare att bada i hop med henne än i en balja.

Ja inte mycket vettigt i detta inlägg. Men det har ju som sagt inte hänt någe vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela