Ida Henriksson

Men dra åt skogen!

Publicerad 2010-01-11 10:33:34 i Allmänt,

Feber!
Faan, kan det bli värre. Stackars Fanny som får umgås med en sjuk mor.
Jag tycker ju att jag varit tillräckligt dålig förra året.
Nej men inte heller vi startar året med en dos halsont och pepprar med lite feber.
Inatt har turligt nog Fanny sovit som vanligt.
Jag har avrit inrullad i ett styckte täcke och en tjockfleece filt.
Linus lade på mig ett extra täcke i morse innan han for till Branäs på jobb.
Önskar han jobbat närmare och kommit hem och ätit. Det hade underlättat lite.
Men man ska väl lära sig att vara sjuk och ta hand om bebis ändå.
Maria skulle ha hälsat på idag men jag fick tala om att jag var sjuk.
Förbannat, sett fram emot det.
Hon hade ju avrit sjuk till och från en period nu och jag vill väl inte smitta ner tösen
med ännu en förkyldning!

Men även om Fanny kanske tycker jag är världens tråkigaste idag så är
det sönt med sällskap, och hon piggar upp tillvaron faktiskt.
Men nu sa hon att hon ville faktiskt ta en tupplur.
Hoppas hon bara inte luras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela