Ida Henriksson

I all enkelhet.

Publicerad 2010-01-05 20:59:27 i Allmänt,

Prellen har varit här och berättat och pratat om det kommande dopet.
Och det blir nog finemang. Det blir bara de närmaste som får komma.
Vi ville inte från första början ha något "stort" dop och så får det bli.
Ska vi bjuda alla blir vi a 60 pers räkna vi ut. Det blir enklast och bäst att
göra så här tycker både jag och Linus.
Båda kände också scenskräcken steg när vi insåg hur många det kunde varit.
När min kusin Agnes döptes var vi de allra närmaste och det var jätte mysigt och fint.
Jaja kanske blir alltid någon besviken av att få komma. Men det blir nog bra ändå!

Idag har Fanny badat i det stora badkaret för första gången. Inte ensam utan med sin fader.
Först blev hon rädd för kranen när vattnet brusade ner i badkaret. Men sen tyckte hon
att det var riktigt skönt!
Inte blev hon heller förbannad av att komma ur vattnet som hon kan bli ibland.
Så förmodligen gillar hon att få plaska lite. :)

Kommentarer

Postat av: Lill strumpa

Publicerad 2010-01-06 17:24:05

Jag tycker snarare att jag blir sämre och sämre haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela