Ida Henriksson

Fanny har..

Publicerad 2010-01-25 12:18:44 i Allmänt,

.. mina långa armar det märks, och mina långa fingrar,
och mina fötter(men tårna vette tusan).
Hon växer så det knakar och man funderar över hur lång hon kommer
vara nästa månad.
Kanske kommer dopklänningen vara som en kort kjol på henne. Haha.
Nej så illa är det inte, men min lilla dam är lång och smal.
Lite korviga ben har hon fått och en litten dubbelhaka men inte så mycket mer.
Apropå armarna där, så märkte jag det när hon fick på sig kläder förut,
bodyn var inte långärmad utan trekvarts. Shit.
Dags att shoppa nya kläder, inge mer 62 snart!

Har sovit kasst inatt by the way, men de har inte Linus eller Fanny heller.
Fanny har varit orolig och väckt mig och Linus flera gånger,
sista gången vid halv 5 skrek hon till och jag studdsade upp och
fann henne ligga på tvären. Hon är en rörlig och livlig bebis även om nätterna.
La henne till rätta med tutte och kanin sen somnade hon och sov till 8.
Men självklart var ho inte ett dugg nöjd över att mamma tyckte att de skulle
vara sovmorgon idag.
-Upp nu! jollra hon
-Sov nu! mummlar Mor
Ja så höll vi på till strax innan tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela