Ida Henriksson

Close your eyes and I'll kiss you,

Publicerad 2010-01-29 12:48:13 i Allmänt,

Close your eyes and I'll kiss you,
Tomorrow I'll miss you;
Remember I'll always be true.
And then while I'm away,
I'll write home ev'ry day,
And I'll send all my loving to you.

Har varit lite dålig uppdatering här, jag vet.
Men i onsdags var jag på förtsa vattengympan och det var roligt
och jag ska fortsätta. Sen igår började jag måla igen, så himla roligt.
Tre bilder färdiga, varav 1 som blev riktigt bra. De andra två blev sådär.
Men lägger upp dem ikväll om jag kommer ihåg.
Sen blev det en liten promenad i solen igår. Så underbart när solen
lyser och det bara här nån minusgrad. Njöt av fulla drag.

Fanny härjar i denna stund i babygymmet och så lyssnar vi till Soundtracket till
filmen Across the Universe. Har ni sett den?
Om inte gör det, helt underbart bra film. Med en massa låtar av Beatles.
Men filmen handlar inte om någon av bandmedlemarna utan är en flummig
film om en kille som reser till USA på 60-talet, om rörelser mot kriget och kärlek såklart.
Se den, men den är lite flummig. :) Flower Power! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela