Ida Henriksson

Burr, vi kommer frysa fast.

Publicerad 2010-01-09 21:58:18 i Allmänt,

Nu har nog helvetet fryst till is. Vi var i väg och handla lite och hyrde några filmer.
Jag trodde jag skule frysa fast i marken biten mellan bilen och affären.
Nej nu får det faktiskt vara slut på kylan tycker jag.
Man hör fler och fler som har svårt att få ingång sina bilar och ingen vill gå ut
överhuvudtaget. Vi får antingen välja att vara inne eller gå ut och frysa ihjäl.
Jag väljer första alternativet.
Vill ju inte heller dra ut Fanny heller.

Idag har vi inte gjort något. Och enligt mig har det inte varit den bästa dagen heller.
Imorn ska morsan få färga mitt hår. Gött! Älskar när det är nyfärgat.
Man blir så fräsch.

På måndag kommer Fröken Maria Bonils och hälsar på. Kul, mycket att prata om!!!

Förresten ni kan väl inte ha missat nya reklamen för Proviva?
Jag bara älskar den, den är så sjuk.
Den får mig att le varje gång och fnissa lite hysteriskt.
Överdriven? Nej inte det minsta, den piggar upp!
Särskillt i slutet, han som har en glaskupa över huvet kör lite dans. haha
Hysteriskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela