Ida Henriksson

30 Januari 2010

Publicerad 2010-01-30 23:40:27 i Art by Ida,

Idag har det varit full rulle. Först for Jag, Linus, Fanny och min
moder till sunne för att leta kläder att ha på sig till dopet.
Men det blev allra mest bara kläder till Fanny.
Som var i stort behov av större kläder. Och hon fick massor, lilla fröken.
Hon blev så mycket större/äldre när hon fick på sig de nya kläderna.
Blev nästan lite rädd och funderade över vart all tid tagit vägen?
Sen for vi hem för bara att sitta ner en liten stund innan vi for till min
farmor som fyllde år. Där blev vi i två timmar innan sista "att-göra-idag"
saken var tvungen att bli gjord. Att ge Svärmors hund mat och gå på en promenix.
Sen äntligen hemma igen, och för att ha varit en dag fylld av mycket saker att göra
och personer att träffa så har Fanny varit på ett strålande humör.
Och som det varit förut i slutet av dagen innan läggdags så har det varit kaos, ja när det har
varoit mycket som idag. Så har kvällen gått jätte bra. Inget kaos, bara glad och busig.
Härligt när allt går som man vill!

Nu blev det mycket längre skrivet än vad jag menade, haha.
Men ialla fall har jag målat en bild till nu i kvällningen.
Here it comes..

Kommentarer

Postat av: Angelica - gravid

Publicerad 2010-01-31 19:02:54

Hehe de är inte lätt att veta :) tack ^^,

jo de känns jätte bra, är hur lycklig som helst.. bara längtar tills plutten vill titta ut nu heh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela