Ida Henriksson

Workout in the water.

Publicerad 2010-02-04 13:42:33 i Allmänt,

Ja igår var jag på vattengympa för andra gången. Och tiden bara flyger iväg
när jag är där. Det är roligt. Och jag mår så gott efteråt.
Jag rekommenderar det varmt faktiskt.
Linus tror jag blev lite lockad av att följa med han också. :)
Jag blev dock väldigt förvånad när jag kom hem, Fanny sov fortfarande.
Hon somnade strax innan halv 6 och sov till 9. Tänkte att nu jävlar är hon väl vaken
halva natten, men icke. Hon var vaken kanske en timme sen somnade hon igen.
Duktigt flicka.

Nu sitter hon och gurgglar i babysittern min lilla älskling.
Och herrejissesamalia vad hon kan snacka alltså. Hon överröstar tvn ibland.
Vill gärna tala högt och livligt när jag pratar i telefon. Eller när jag och Linus
för ett samtal med varann. Då när man inte är så koncentrerad på fröken
så snackar hon så inibänken. Jisses.

Bjuder på en bild på Fanny också. Här sitter hon mot min ammingskudde
i köket :) ( ser lite bekymmrad ut )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela