Ida Henriksson

Vi ska jamma tillsammans, skapa ljuv harmoni.

Publicerad 2010-02-24 22:32:55 i Art by Ida,

Ja, svar på gårdagens inlägg, Hon somnade vid sju men son hemskt dåligt.
Och vaknade till (halvt) titt som tätt hela kvällen och natten.
Dessutom vaknade hon halv sju på morgonen, vilket jag inte trodde eftersom det
blivit lite dålig sömn. Så Jag har avrit ett vrak idag. Och bestämde mig för att bara
vara hemma. och det var väl bra för hon har inte haft en bra dag idag.
Grinig och mammsjuk.
linda kom på kvällen, hon skulle ha hjälp med att beställa linser.
Lite gött med ett kort lugnt besök. Mycket prat dock :)
Har målat lite under veckan och här kommer resultatet.




Sen kommer ett porträtt på en bloggerska.
Gilalr hennes blogg starkt!
Och kikar ni förbi henne, försök bläddra fram till hennes kök.
SÅÅÅ FIIINT! :D BettyBoom

Kommentarer

Postat av: electra

Publicerad 2010-06-23 21:27:32

oj vad glad jag blir & vad duktig du ÄR! skicka gärna bilden till mej så gör jag även lita reklam i bloggen=)



[email protected]



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela