Ida Henriksson

Sovdag

Publicerad 2010-02-02 22:43:26 i Allmänt,

Idag har jag och Fanny sovit mycket. Först ända till klockan 10.
Sen efter någon timme blev hon trött igen. Och jag hängde på och sov jag med.
Och vi sov säkert 2 timmar till ett tiden. Underbart.
Det är härligt att kunna göra det nån gång ialla fall.
Sen var vi båda pigga igen och vi hängde tvätt och tvättade kläder som ska
vara rena till lördan. Ja sen har vi väl inte gjort så mycker mer idag.
Imorn måste jag verkligen ta tag i och sy på rosetten på dopklänningen.
Vilket jag skulle gjort idag. Ska även på vatten gympa också.
Stryka kläder är också ett måste. Jisses :)

På torsdag kväll är jag bjuden till Jenny på barnkläders-party.
Ska blir trevligt. Fredag ska ja och mamma åka och duka i församlingshemmet
inför dopet på lördan.

Har lite och göra som sagt, lite inhandling också för att lägga till lite mer saker
i att göra listan.

Kommentarer

Postat av: Lill strumpa

Publicerad 2010-02-03 07:27:22

Åh tack! Det är en ganska gammal bild men, linnet är inköpt på Indiska :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela