Ida Henriksson

Sleten efter en dag i stan.

Publicerad 2010-02-18 21:41:49 i Allmänt,

Idag for jag, Linus och Fanny till karlstad.
Det blev en hel del shopping. Men som vanligt kommer man alltid på
något när man kommit hem.
Först gjorde vi alla fall stan, och sen blev det Ikea.
De är bäst att vara på ikea med småbarn. Inte stan, det må jag säga.
Jisses, skulle byta blöja på Fanny på Mitt-i-City och jag önskar att jag valt att
vänta på övervånningens skulle bli ledigt. Men slank i stället in i en på nedervåningen.
Och det var så vidrigt där att jag höll på att svimma.
Tur att jag har eget underlägg till henne. Efter jag var klar med Fanny så smet ett
rikigt slor in där, full som en kastrull var han.
Jag säger ALDRIG mer.

På ikea städas toaletter, skötrum och amningsrum fler gånger om dagen.
Dessutom finns det skötrum utan toalett så man slipper annat folk där.
Jaa mycket bättre. Plus att det är en familjestation på restaurangen,
där man kan låna både de ena och det andra från bestik åt barnen till micro för maten.
Toppen!!!

Nu är vi i varje fall hemma med vårt inhandlade lass. Och som vanligt blir det
massor från Ikea. Men är nöjd! Och nu är jag trött,och Fanny lite kinkig.
Ny dag imorn, snart dags att vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela