Ida Henriksson

Så bra..

Publicerad 2010-02-15 12:14:01 i Allmänt,

.. Linus var jätte nöjd med sin dag igår.
Särskillt nöjd var han med morgonen, då jag gjorde frukost och myste till det.
Och kvällen, då vi åt godmat och kollade på film och myste ännu mer.

Idag kommer Fröken Norbäck. Det var så längesen vi träffaades riktigt.
Ska bli himla trevligt. Sen på kvällskvisten ska jag på bio med mitt hjärta.
Och Mamma har lovat att ta sig an Fanny. :) Det går nog bra.

Ska försöka få träffa fröken Barth också. :D Det är ett måste denna vecka.
:)

Nu ligger min Fröken på fällen och gullar sig. Hon kan hantera ljusröst och mörk.
Och så går det så upp och ner mörk,ljus i en konstig melodi.
Egen kompnerad vad jag förstår. Hon brukar skriva sina visor på morgonkvisten,
i sån spjälsäng. Och hennes musa är "kanin von speldosa".

Just nu lyssnar jag till Black Ingvars -Karlstads Collage.
En pottpurri med sommriga sven-ingvars låtar.
Jag vill ha sommar nu!!! Äta solvarma jordgubbar, och kanske en kall öl till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela