Ida Henriksson

Kan det vara möjligt..

Publicerad 2010-02-23 19:46:43 i Allmänt,

..att fröken verkligen somnat för natten idag igen vid sju tiden?
Klockan är tjugo i åtta och hon sover än. Var lite knusslig men
inget mer. Wow, It's magic.
Häftigt om det skulle vara så.
Jag har fått in lite rutin nu helt själv och efter bara ett och ett halvt dygn
fungerar det. Jisses. Hon och jag vaknar vid 9 tiden, går upp
kanske en halv timma senare. Hon har redan käkat och får nu
ny blöja och kläder. Sen leker vi lite och hon kanske tar en tupplur mitt på dagen.
För att sen äta gröt vid ett. Sen sover hon kanske igen, vaknar, leker äter sover.
Och så håller det på fram tills 6 halv sju tiden och hon får mat vid 7 och somnar.
Men frågan är hur länge kommer detta funka??

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!

Sover hon nu för natten då blir jag världens stoltaste mamma, över världens
ljuvligaste, finaste, underbaraste, bästa bebis. <3
Fast det är ju jag ju ändå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela