Ida Henriksson

Jag kan nämligen inte bestämma mig.

Publicerad 2010-02-10 23:22:25 i Allmänt,

Det är därför jag byter, och byter och byter design.
Men nu är jag lite mer nöjd än förut.
Okej?

Idag blev det ingen gympa. Var verkligen tvungen att storhandla
och plocka här hemma.
Imorn ska jag ta tag i tvätten. ETT MÅSTE!

Konstig sak idag, Fanny suger på tummen?!
Har gjort det förut men då var hon nästan nyfödd.
Sen la hon av. Men nu helt plötsligt,idag, så början hon.
Hon är så hemskt söt när hon suger på tummen.
Min lilla tuttsjuka fröken. <3

Nu blir det sängen. Natti-Natti

Kommentarer

Postat av: Lill strumpa

Publicerad 2010-02-11 10:48:37

Den blåa designen är klart snyggast hittills!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela