Ida Henriksson

I wonder how, I wonder why..

Publicerad 2010-02-28 00:53:43 i Allmänt,

Yesterday you told me about the blue blue sky.

Fanny har ju som sagt varit lite orolig om nätterna.
Och det är som så att hon har dragit på sig en liten förkyldning.
Ingen feber som tur är men hon är sliten och tätt i näsan.
Hoppas det går över fort, för jag har också fått det.
Blä. Men det är inte så farligt som tur är.

Jag har målat och målat de senaste dagarna och det verkar som
inspirationen inte tar slut än. Kul.
Jag målade upp två bilder till Fannys rum.
Jag har alltid älskat böckerna om Max..
Max potta, Max kaka osv. Och den vilda bebin.
Men det är bilderna jag älskar mest. Så mysiga och härliga.
Så jag tänkte att jag skulle måla upp Eva Eriksson illustrationer
att ha på väggen i Fannys rum. Och de blir bra. Har en kvar att göra.
Det har blivit nu, Hunden, Och Kaninen, tänkte jag skulle göra katten också.
:)

Har målat en annan bild idag också. Men jag visar inget nu. Kanske imorn.
Nu är det natti-natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela