Ida Henriksson

Högljudt jollrande

Publicerad 2010-02-09 11:11:59 i Allmänt,

På morgonen bestämde sig fanny för att ha allsång i spjälsängen.
Men eftersom Morsan(jag) inte verkar höra fröstärker hon rösten
och jollrar högre och högre. Ja det var ett fasligt liv i sängkammaren.
Pappa Linus var hemma för frukost och kikade in i "sångkammaren"
där moder ligger med kuddar för öronen och Fanny i spjälsängen
jollrandes i 1000 decibel.

Linus tog snällt matningen, men snart var hans rast till ända och jag fick pallra mig upp.
För även med en full vällinggrop så fortsatte hennes skönsång.
Jisses vilken morgon.

Men man kan inte låta bli att fnittra lite åt hennes påhitt nu när man är uppe och full i kaffe.
Men där i sängen nyvaken och bara vill sova mer är det inte så underbart.
Mitt lilla busfrö<3

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela