Ida Henriksson

Gone.

Publicerad 2010-02-22 11:06:13 i Allmänt,

Idag åkte Linus upp till Borlänge för att jobba. Det är nu över ett år
sen han behövde åka bort och jobba. Och det känns inte alls rockigt.
Nej det var jobbigt i morse. Tacka min lyckliga stjärna för att ja inte grät,
då ahde han väl inte åkt(?). Ska bli väldigt konstigt för oss alla,
att vara utan varandra. Jag har ju Fanny visserligen.
Men när hon somnat för kvällen är man ensam.
Nej usch och fy, jag vill inte ens tänka på kvällarna.

Så det ska ialla fall bli intressant att vara ensam med Fanny hela dagar och nätter.
Första gången sen hon föddes.
Men det ska nog gå bra. (tror jag)?  :)

Har varit dåligt med bloggande det senaste, men jg har varken haft lust eller
inspiration. Får se om veckn blir bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela