Ida Henriksson

Gah, bara ett akvarellpapper kvar.

Publicerad 2010-02-25 12:38:58 i Art by Ida,

Sista pappret i blocket, dags att köpa nytt.
Ja som ändå köpte två sist för att ha ett tag. Shiet.
Kanske ska köpa tre då?

Målade ännu en bild igår innan jag la mig. Inte jätte bra, Men helt okej.
:) Målar så mycket porträtt numer. Av random bilder eller av folk jag känner.
Ja det varierar. Hittar jag ett foto som verkar kul att måla så målar jag det.
Ibland gör jag om lite biland är det rakt av.

Fanny var inte kul inatt heller. Jag som trodde det skulle gå bättre eftersom
hon sov rätt lugn på kvällen. Men icke, jag var vaken tror ja varje kvart tills
halv 4 på morgonen. Då provade jag ge henne välling. Och då fick jag
sova 4 timmar ialla fall. För sen var hon vaken igen. Jag var helt frustrerad.
Hon har inte varit så här på flera månader. Vad är det? Tillvätperiod som spökar?
Ja jag kan då inte förstå. Kanske är ett längtan efter pappa?
Ja vem vet?!

(synd att inte färgerna inte visar sitt rätta jag här, men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela