Ida Henriksson

Fannys namnsdag

Publicerad 2010-02-09 17:22:24 i Allmänt,

Idag är Fannys första namnsdag. :)
Lilla pyret.

Moster har varit här en sväng. Och Fanny bara avgudar sin moster.
Hon jollrar och fjantar sig och flinar.
De syns verkligen hur mycket hon tycker om henne. Hon skiner upp
direkt Josse pratar med henne. Det är så himla roligt att se.
Trevligt med besök också för den delen.
Kanske kommer hon imorn med och vi går på en promenix,
om vädret tillåter.

Som ni ser jag jag ändrat min blogg. Blev lite roligare tycker jag.
var riktigt kul att fixa och trixa. Men det tar ju sån tid.
Funderar på att göra lite mer på en ny variant som jag kan byta till om
jag tröttnar igen.

Kommentarer

Postat av: Lill strumpa

Publicerad 2010-02-09 19:04:01

Det var ett lyckorus att få hälsa på er idag. Moster avgudar sin Fanny.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela