Ida Henriksson

Ever since I was eight or nine

Publicerad 2010-02-17 21:19:20 i Allmänt,

I've been standing on the shoreline...

I know, jag har varit usel på att uppdatera här det senaste.
Men har bara inte haft lust.
Har varit på vattengympa nu ikväll och det var skönt.
Man känner sig så fräsch efteråt. Och min nackvärk som jag haft
hela dagen släppte.

Vi var ju på bio om måndan och såg Farsan. Var jätte bra,
men lite sorlig också mitt i allt det roliga. Men väldigt se värd.
Mamma, Pappa och syrran var hos oss och tog hand om Fanny.
Dom fick verkligen känna att de levde. För hon var inte nöjd med att vi var borta.
Men det hade ialla fall gått bra stundvis. Hon var så trött när vi kom.
Och säkert var det därför hon var så ledsen. För först när de kom
blev hon såååå glad.
Men direkt vi kom hem efter bio fick hon mat och somna direkt.
Dutkig flicka.

Har målat lite också. Ska väl lägga upp bilder på dem snart.
Men orkar inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela