Ida Henriksson

Det är jobbigt..

Publicerad 2010-02-23 17:36:47 i Allmänt,

..att veta när klockan blir 4 att ingen Linus kommer hem.
Dagarna går bra men det är inge kul på kvällarna.
Men Tur igår så gick nattningen alldeles utmärkt med Fanny.
Hon somnade klockan 7 Och sov för natten.
Fick lite mat vid halv elva men somnade om på nytt.
Duktig flicka.

Idag fördrev jag tiden med Maria Bonils. Gött att få prata av sig.
Trevligt när hon var här. Min goa fröken Bonils.
Fanny var så nöjd hos henne också, hon somnade till och med.
hehe Tänk att folk som hon träffat korta stunder och inte så ofta kan vara
så bra. Emma och Maria gillar hon starkt. Men jag har märkt att lugna personer,
och personer som talar till henne lugn och gullar lite blir hon fäst vid.
Det får inte vara en massa höga ljud och smällar då blir hon förskräckt.
Min lilla tös.

Imorn kanske jag ska träffa Fröken Barth och Kevin.
Kevin har tydligen sen senast han såg Fanny börjat pussa på dockor.
Kanske blev han kär i henne och förknippar henne med dockor.
Lika små. hehe så gulligt måste jag säga!

Snart kommer mamma en stund ock hälsar på innan hon ska på spinning.
Så mycket mer blir det inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela