Ida Henriksson

1 Februari 2010

Publicerad 2010-02-01 13:06:07 i Allmänt,

Usch vad tiden går fort, och det säger jag förjämnan nu märker jag.
Men det är ju sant. I helgen blir det dop för Fanny. Har beställt smörgåstårta
idag och sen är det lite andra grejer som ska fixas inför helgen.

Även snart är det Alla hjärtansdag då min älskade Linus fyller år.
Som vanligt säger han att han önskar sig "En puss och en Pannkaka".
Men det börjar bli lite utjatat nu tycker ja(men inte Linus).
Har en lite ide ialla fall.

Det här med att tiden går så fort, ja det kan jag inte förstå mig på.
Fanny närmar sig 4 ½ månad. Men tänk när hon är 6månader.
Hur i helsike kan det var ett halvår sen jag låg på BB? Det komemr jag tänka på då.
Men samtidigt har hon blivit så himla stor, det märktes i helgen när hon fick
på sig de nya kläderna.

På morgokvisten har det vräkt ner snö. De dalar några flingor nu, men de börjar ge sig
turligt nog. För nu är jag så jävla trött på vinter och kyla. Särskillt kylan.
Nu vill jag ha vår, fågelkvitter, gröna knoppar och videkissar.
Ja allt som hör våren till. Framför allt vill ja hänga undan vinterkläderna och
gå barfota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela